19 september

Igår hade jag en så jävla rolig dag! först var jag och mötte upp min syster på stan så gick vi ut och käka en bit mat och drack lite, sen blev de ta vägen förbi systemet och köpa massa öl för att sedan ta gröna faran vidare hem ;) Och där korka vi upp och spela spel med våran lilla bror:) och de va så jävla kul och vi skratta så vi grät! Länge sen vi tre sågs och gjorde något tillsammans! fan LOVE YOU GUYS! måste göras om riktigt snart! Och idag har jag oxå haft en riktigt mys dag:) Mötte upp Becca i stan och tog en fika, sen var det bara att rulla vidare hem till tjockisen josse som jag inte heller träffat på ett tag :P och sen blev de åka till affären och handla på sig massa tjockis grejer och bunkra upp sig framför dumburken och mysa resten av kvällen :) Men nu ska jag sova och ladda batterierna för imorgon ska jag gadda mig!!!:D
mina kära syskon♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0