fitt öga!

neeeeej! fan i jävla skit! ögat svullna upp igår igen och blev ännu värre!:S och de klia och hade sig.Så de va nog ingen smäll ;) sen började de klia på hals o h nacke men jag trodde bara de va psykiskt :P 
men nej då! för när jag sen ska gå och lägga mig så börjar jag få utslag i ansiktet och på hals och nacke:S men jag tänkte att de lägger sig säkert snart och tog en blöt trasa till ögat. Men sen efter en tid i sängen börjar de klia över hela kroppen! Så jag har haft skit svårt att sova. sen går jag upp vid 5 och ser att jag har fått utslag över hela kroppen :'( så de va bara ringa 1177 och fråga vad som händer med mig. 
Och do  tror jah fått en alergisk reaktion mot något. Men nu är frågan vad fan för något!?
Så ska till vårdcentralen förhoppningsvis idag så dom kan ge mig lite grejer så jag slipper se ut så här :( och att dom kan lista ut vad jag fick de från så de absolut inte händer igen!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0