Hungerspelen

Nu var det ett jävla bra sen man skrev här :P men har väl varit upptagen eller bara inte haft en aning om vad jag ska skriva.
men tänkte typ bara berätta att jag köpt ny lur idag :D blev samsung galaxy S3 :) stor som fan är den och håller fortfsrnde på att försöka lära mig den. Men de är inte de enda jag gjort idag utan har varit och fixat till mina piercings vid nyckelbene, så hoppas dom blir bra nu håll tummarna för mig ;)
Men nu har jag precis kommit hem från nattskiftet och tryckt i mig ett äpple så jag inte vaknar av hunger imorgon, och nu ska jag fortsätta läsa min bok (som för övrigt är så jävla bra!) och sen sova bort hela dagen:)
God natt på alla monster ♡


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0