Alien på jorden?

Vaknade alldeles för tidigt idag :( fan då inte bra, måste sova mina 8 timmar för att bli människa, så inatt på jobbet kommer jag nog förvandlas till en ailen eller något.
Men kan inte göra så mycket åt saken för kunde inte sova. Så nog snackat om mitt lilla ''sömnproblem'':P
Nu sitter jag här och väntar på att mitt bröd ska bli klart som står i ugnen, är så sugen på en macka!
Sen undertiden den ska svalna så tänkte jag ta en liten runda på crosstrainern sen göra mig klar och göra sista natten på jobbet :) såå sköönt för sen är jag leedig!! mohaha
Och i helgen är de ju Oxelömarknad oxå, undrar om man drar dit.


Känner mig så här glad just nu :) Sista natten och i helgen ska jag vara med mina älskade brudar♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0