blond

Hej hej har haft en riktig dålig uppdatering jag vet, men har haft massa nadra saker att tänka på.
Till att börja med har jag inte träffat/sett Adam över huvud taget :/ så får se när de blir....
Men annars har jag bara njutit utav min ledighet i fulla drag :) varit som vanligt med mina nära och kära:)
Men på råga på allt så har jag gått och blivit blond :) fick någon knäpp här om dagen och bestämde att jag behöver en förändring! och istället för att pierca eller tattuera mig som de brukar sluta med så bytte jag hårfärg :)
Dyrt har de blivit och har färgat håret Massor med gånger, så nu är de liiite slitet :p Men känner mig inte hel klar än, för det är inte riktigt färgen jag vill ha så får se, så blir nog några ¨färgningar till ;)


askblond guldblond
Vill bli mer askblond men nu är jag mer guldblond (bilden ger inte håret rättvisa)
Men hiss eller diss är ju frågan? :P
Själv känner jag att jag passar bättre i mörkt men känns som jag vill va ljus nu i sommar så färgen får stanna! :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0