Duktiga jag

Igår var jag jätte duktig, jag tog en hel dag och städa mitt äckliga rum, rensade min stökiga garderob, bädda rent i sängen m.m, blev att kasta en hel soppsäck med kläder, och har till och med vikt kläderna!:O hör och häpna! min garderob har aldrig varit så välstädad sen jag typ va 5 och morsan hade hand om de :P haha
Men de sura var att de va så jäkla fint väder ute och jag tillbringade hela dagen inne :( skulle egentligen leka med min vapendragare Becca, men blev inte så ;) men ska va fint väder hela veckan säger dom, så får hoppas de kommer vara de nu på ledigheten:)

Jag och min kära vapendragare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0