Ensam och över given

Sitter nu här i min ensamhet, helt övergiven i mörkert :( haha
Nedå Puffen drog för en liten stund sen, skulle egentligen ha egendag idag med ansiktsmask, rakning, peeling, nagelfix, hårfärgning mm. Men blev ju inte så, drog med mig lilla puffen hem istället :) Så blev vräka i sig massa taco och snacka skit :)
Men nu tror jag faktiskt jag ska sätta på mig en liten mask och luta mig tbx i soffan innan jag ska gå och lägga mig, om jag nu vågar :(



Bara tvungen att visa upp mina nya skor som jag fick hem igår :D så fina! jag är kääär! <3


och bara för jag är så jävla snäll och bäst ;) så köpte jag ett par till min lilla vän Becca:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0