Lagat mat

Idag känns det inte som jag gjort annat än att lagat mat, men de är bra för då har jag mat nu i veckan så slipper laga då ;) Har till och med gjort potatisgratäng för första gången i mitt liv! så jävla gott det är! hoppas bara den blev bra för har inte hunnit smaka för tog precis ut den ur ugenen.
Men snart måste jag göra ännu mer mat för måste ha med mig något smarrigt till nattskiftet ;)
Men efter det så får jag hoppas Puffen hör av sig så vi kan ta och gå på en lite promenad innan jobbet. Behöver röra lite på mig nu när jag slaravat med träningen så mycke :S hahah  :P



Sista natten att jobba idag oxå, så jävla skönt nu är man snart lediiiigg!!!
så imorgon blir de hänga med Berran, sen får man se vad vi hittar på :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0