Promenad

Idag har det inte hänt mycket alls. Bara jobbat, fast fick börja lära mig märkstationen på jobbet nu så de är riktigt kul :)
Sen efter jobbet så tog jag och Puffen en liten promenad ut till Jogersö och gick runt där i mörkret, och båda är mörkrädda så blev ingen bra kombo ;)
Sen har jag försökt att övertala en kompis idag att han skulle ställa upp på att jag skulle få ta en massa nakenbilder på honom som vi sedan skulle göra en kalender av och sälja haha men han är för tillfället väldigt svår flirtad men jag ska nog kunna få honom att ändra sig ;)

niklas lidell
Puffen som blir bländad av min skönhet ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0