Skitsofren? Humörsvängningar?

Börjat fundera väldigt mycket senaste tiden och har kommit fram till att jag är nog skitsofren eller lider av grova humörsvängningar eller något liknande :P. För ena stunden kan jag känna mig hur lycklig som helst och vara glad och tänka och känna att nu mår jag fan bra och livet är underbart, tills nästa stund då jag känner mig ensamast i hela världen och fett jävla depp. Va fan är de med mig egentligen!? Har nästan panik över hur jag ska göra med min framtid och allt, och jag som alltid varit en sån människa som levt för stunden och struntat i morgondagen. Fast kanske är bra att man börjar tänka framåt lite? men panik över de ska jag väl ändå inte ha?
Men de har hänt ganska mycket nu dom senaste månaderna så de har nog en väldigt stor del i det hela.

Men nog snackat om depp nu är jag jävligt trött och ska sova så de blir morgondagen då jag ska träffa min vapendragare och komma på andra tankar :)

rebecca mac kenzie


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0