skjuten med laser!

shulullulu!
Idag åkte jag och mötte upp Becca i stan, för vi skulle bli skjutna med laser! :O haha och då menar jag att vi skulle testa på att ta bort en utav våra fula gaddar vi har.
Och det gick väl bra kan jag väl säga, gjorde lite ont på vissa ställen men inte så jätte farligt. Men skulle nog dock va mycket jobbigare att sitta en kvart och göra de där (vårat gick på typ 2min) :P
Men får se om man fortsätter eller hur jag kommer göra.
Sen skulle vi träna och plugga körkort, men blev inte så mycket av det ;) gick och käka istället, mycket bättre! haha
sen har de inte hänt så mycket mer faktiskt denna dag. Men imorgon då jävlar! då ska jag ha en egen dag med att bara pyssla om mig själv :D sååå sköönt!! 






Min gadd  är nu äntligen klar! blev klar i ons. känns så jävla mycket bättre :) nu kan jag slippas skämmas för dom fula vingarna som va där innnan och springa naken på stan ;D
Trackback
RSS 2.0