Trååååååk

Idag har jag inte haft någon speciellt rolig dag.
Tänkte att jag skulle hitta på något kul idag eftersom jag jobbar natt, men nej! så kul får man inte ha de, först och främst va de skit väder, så blir inge sola eller grillning för min del inte. Sen ringer tandläkarn och då fick jag äntligen min tid som jag väntat efter, för att få fixa min tand som jag råkade ha sönder när jag bet på min tungpiercing. Men när jag väl lagt på så blev jag osäker om hon sa kvart i eller kvart över hahah åhh jävla minne ibland! :P Men nu är i alla fall tanden fixad, och de blev både smärtsamt och dyrt :(
Sen ville jag fixa naglarna idag men vet inte om jag pallar :/ Men får väl ta mig i kragen och göra de, dom ser ut som skit!

Mina hemska tandförstörande piercingar och mina äckliga naglar hahaha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Vad är ditt namn lilla vän?:
Kom ihåg mig?

E-postadress?: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

skriv en kommentar vettja!:

Trackback
RSS 2.0